دستگاه نانوایی پاک اندیشان، نمایندگی و فروش انواع دستگاه نانوایی در زنجان

انواع دستگاه خمیر گیر

نانوایی

زمان مطالعه 1 دقیقه

انواع دستگاه خمیر گیر

◼️ دستگاه خمیر گیر خانگی

اگر می خواهید در منزلتان شیرینی، کیک و نان بپزید حتما به دستگاه خمیر گیر خانگی یا "خمیر گیر کوچک" نیاز دارید. درعین حال خمیر گیر کوچک برای کارگاه‌ها، نانوایی‌ها و شیرینی‌پزی‌های کوچک و افرادی که می‌خواهند کسب و کار نوپا راه اندازی کنند نیز مناسب می باشد. ظرفیت دستگاه خمیر گیر خانگی می‌تواند 3 یا 5 کیلوگرم باشد. دستگاه خمیر گیر خانگی در بین تجهیزات صنایع غذایی قیمت پایینی دارد و پاسخگوی مصارف خانگی با ظرفیت‌های کم می باشد. علاوه بر این مصرف برق آن کم است و در دو مدل رومیزی و پایه چرخ دار تولید می‌شود که جابه‌جایی آن را آسان می‌کند.

◼️ دستگاه خمیر گیر صنعتی

این دستگاه خمیر کن برای وزن‌های بالا مانند وزن۶۰ کیلویی، ۱۲۰ کیلویی، ۱۸۰ کیلویی و ۲۴۰ کیلویی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه‌ها با موتور پر قدرت (۵۰ هرتز تک فاز) و با دور موتور ۱۴۴۰ دور در دقیقه، قادر هستند در کمترین زمان، متناسب با حجم خود خمیر را با بهترین کیفیت تولید کند.

◼️ دستگاه خمیر گیر نانوایی

دستگاه خمیر گیر نانوایی معمولا یک دستگاه خمیر گیر با ظرفیت مخزن بالاست و برای انواع نانوایی های سنتی و صنعتی کاربرد دارد. این خمیرگیر دارای یک دیگ (پاتیل) فلزی و یک چنگک برای هم زدن خمیر است که در این دستگاه چنگگ (دسته مخلوط کننده) به صورت اریب داخل دیگ فلزی قرار می‌گیرد.

◼️ دستگاه خمیر گیر 40 کیلویی

دستگاه خمیر گیر 40 کیلویی یکی از محبوب ترین دستگاه‌های خمیر گیر در صنایع غذایی است که برای قنادی‌ها و نانوایی های بزرگی که ظرفیت تولید بالایی دارند کاربرد دارد.

◼️ دستگاه خمیر گیر اسپیرال

این دستگاه دارای یک میله‌ی مارپیچ برای هم زدن خمیر است. در خمیرگیر اسپیرال کاسه فلزی و میله همزن هر دو به صورت دورانی می‌چرخند.

◼️ خمیر گیر عادی و ساده

در دستگاه خمیر زن عادی دیگ فلزی حرکتی نداشته و تنها چنگک بر روی خمیر داخل کاسه شروع به چرخش می‌کند. فروش چرخ گوشت در سایت با قیمت ارزان انجام می گیرد.

◼️ میکسر سیاره ای

این دستگاه خمیر گیر دارای کاسه‌ای استوانه‌ای ثابت است و چنگک آن به شکل عمودی با دو حرکت دایره‌ای در داخل کاسه حرکت می‌کند. این دستگاه به دستگاه خمیر گیر قنادی نیز معروف است.

شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.